Help Center
Veelgestelde vragen
Het bestellen op partyperfection.nl gaat eenvoudig en snel. Allereerst selecteer je de producten die je wilt kopen en deze voeg je toe aan je winkelwagen. Via de winkelwagen knop aan de rechter bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, als je dit nog wilt, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen.
Ben je tevreden met wat er in je winkelwagen zit? Druk dan op bestellen en vul de gevraagde contact en verzendinformatie in. Na het doorlopen van je gewenste betaalmethode is de bestelling geplaatst en ontvang je hiervan een bevestiging in je mail.
Als je een bestelling hebt geplaatst, dan ontvang je hiervan een bevestiging in je mail met een overzicht van de bestelde producten. Wanneer wij de bestelling hebben ingepakt en deze klaar is voor verzending ontvang je hiervan een bevestiging en ontvang je verdere updates over de bezorgtijden in uw mail.
Dit is mogelijk. Partyperfection.nl is een webshop, maar je bent van harte welkom om langs te komen. Je kunt bij ons in het magazijn ook zelf de producten bekijken en "winkelen".
Producten die op onze website staan die zijn ook op voorraad. Is een artikel niet op voorraad? Dan wordt deze niet getoond of kun je deze niet toevoegen aan de winkelwagen. Wil je toch een hoger aantal dan we op voorraad hebben? Of wil je een artikel bestellen wat niet op voorraad is? Neem hiervoor contact met ons op via: 20klantenservice@partyperfection.nl" target="_blank" rel="noopener">klantenservice@partyperfection.nl
Je kunt bij ons betalen met verschillende betaalmogelijkheden zoals: iDeal, Klarna Achteraf betalen etc.
Op Partyperfection.nl is elke klant van harte welkom. Of je nou een kleine of grote bestelling wilt plaatsen, wij zijn blij met jou als klant.
In principe zijn alle producten die op onze webshop getoond worden op voorraad. Helaas kan het af en toe gebeuren dat er een mutatie is in de voorraad of dat er meer wordt besteld dan dat er op voorraad is. In de meeste gevallen kunnen wij de artikelen dan nog steeds zeer snel leveren, wij nemen hiervoor altijd contact op mocht dit gebeuren.
Ja, dit is in de meeste gevallen zeker mogelijk. Veel van onze artikelen worden ook snel door onze leveranciers aan ons bezorgd. Dus mocht je meer willen bestellen dan de voorraad op onze site aangeeft. Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op en we kunnen je direct laten weten hoelang het duurt voordat we de producten kunnen toesturen.
Wij verzenden bestellingen binnen Nederland en België. Wanneer je bestelt voor een bedrag onder de € 25- worden er verzendkosten in rekening gebracht. Voor Nederland bedragen deze verzendkosten € 4,95 per pakket en € 5,95. Je ziet in de winkelwagen direct welke kosten er voor jouw bestelling gelden. Voor België zijn de standaard verzendkosten € 7,95.
Ja, je ontvangt altijd een track & trace bij je bestelling. Hiermee weet je dus altijd wanneer de bestelling (ongeveer) bezorgd gaat worden. Wel zo fijn en overzichtelijk.
Wij verzenden de bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Plaats je een bestelling op vrijdag na 17:00 uur of in het weekend? Dan wordt deze op maandag ingepakt en verzonden.
Kun je niet wachten op je bestelling en wil je de bestelling komen afhalen, dan kan dit uiteraard en kan je na online betaling kiezen om de bestelling af te halen.
Wij zijn geopend op werkdagen (maandag tot met vrijdag) van 8.30 - 15.00 uur op locatie. Heb je buiten deze tijden een vraag? Dan kun je het beste per mail contact opnemen, deze lezen en beantwoorden wij ook (zoveel mogelijk) in de avond en het weekend.
Helaas gebeurt het af en toe dat een bestelling op bezorgd staat, maar dat de bestelling nog niet is aangekomen. In de meeste gevallen is het dan bij de buren afgegeven omdat je niet thuis was (of de bezorger dit dacht), vraag dus altijd even bij de buren of zij het ontvangen hebben. Heb je het bij de buren gevraagd en heb je de bestelling dus niet kunnen vinden? Neem dan altijd 20klantenservice@partyperfection.nl">contact met ons op en wij zoeken voor je uit waar de bestelling gebleven is.
Soms kan het gebeuren dat een bestelling onderweg beschadigd raakt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is dat gebeurd? Neem contact met ons op en we sturen graag een nieuw artikel toe. Is dit te laat voor het feestje? Wij denken altijd mee voor een nette oplossing.
Het kan soms gebeuren dat wij een foutje maken bij het inpakken van de bestelling. Dat is natuurlijk niet leuk en dit gaan we snel voor je oplossen. Neem 20klantenservice@partyperfection.nl">contact met ons op en we sturen het graag alsnog toe. Is dit te laat voor het feestje? Wij denken altijd mee voor een nette oplossing.
Heel soms gebeurt het dat een product kapot in de verpakking zit of een ballon knapt bij het opblazen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij denken altijd mee voor een nette oplossing en sturen je graag een nieuw product toe als dit het geval is. Neem 20klantenservice@partyperfection.nl">contact met ons op en we zorgen voor een nette oplossing.
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Je kunt ons bellen, mailen of je bent van harte welkom in onze shop. Zie de contact pagina voor de verschillende contactmogelijkheden.
Wil je je bestelling na ontvangst herroepen? Dat kan en mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling zonder geldige reden. Stuur ons een mail en je ontvangt een retourlabel op de mail, dit is wel voor eigen rekening. U betaalt. € 4,95 per pakket
Wij zorgen ervoor dat dit netjes verrekend wordt en dat alles soepel verloopt.